Учні всіх класів заздалегідь готувалися до нього: випустили літературні газети, оформили чергову виставку малюнків «Фразеологізми» , яка користується в учнів великою цікавістю.
В кожному класі (від 5 по 9 клас) вчителем російської мови та літератури Курандою Валентиною Костянтинівною були проведені відкриті заходи.
В 5 класі це урок розвитку мови «Мовна гуморина», на якому учні виразно читали на пам`ять гумористичні вірші на тему правил з російської мови. Метою уроку було ще більше зацікавити п`ятикласників у вивченні російської мови.
В 6 класі відбувся «Турнір юних філологів». На ньому учні змагалися, показуючи свої знання з мови та літератури та компетентність у вивченому матеріалі. З захопленням сприйняли глядачі інсценізацію байок І.А Крилова «Квартет» та «Свиня під дубом».
В 7 класі відбувся відкритий урок з російської мови «Особлива форма дієслова - дієприслівник». На ньому семикласники виявили свою компетентність у формах дієслова.
В 8 класі проведено урок-проект «Актуальна комедія Н.В.Гоголя «Ревізор». Учні були об’єднані у групи: істориків, журналістів, літературознавців, мовознавців, аналітиків, рекламістів, - які одержали конкретні завдання: підготувати повідомлення на задану тему. Метою уроку було не тільки прочитати комедію, але й зробити висновки, зв’язати події в п’эсі з сучасністю. Урок проведено жваво та цікаво.
Дев’ятикласники підготували літературно-музичну композицію «Я вас кохав», на якому хлопці з захопленням душевно читали вірші Пушкіна про кохання, а дівчатка розповідали про історію написання твору, про жінок, яким вони булиприсвячені. Метою цього уроку було не тільки зацікавити учнів у вивченні поезії, але й виховувати в них культуру взаємовідносин між людьми, почутті любові до прекрасного.
Тиждень російської мови та літератури виявив в учнів високі знання, компетентність і зацікавленість у вивченні предметів.